mandag 14. oktober 2019

Bokanbefaling fra John-Arne medielærer på F21

John-Arne Øygarden Gundersen

En venn av meg sa en gang at jeg MÅTTE lese «Into the Wild» av Jon Krakauer fordi: «It will rip your heart out». Og det gjorde den.
 Dokumentar på sitt beste, en sann historie om en gutt i 20-årene som forlater foreldrene, søsteren og hjemmet i USA, brenner pengene sine i ørkenen, mister bilen under en oversvømmelse og forsvinner inn i skogen i Alaska for å leve livet han drømte om: Et liv i villmarken, borte fra alle. 
Han kom aldri ut av skogen i live. Jeg leste boken ferdig i baksetet på en bil på en motorvei et sted.

           
John-Arne Øygarden Gundersen


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

2021 - pause på bloggen

 Godt nyttår! 2021 er året jeg pauser bloggen inntil videre. Tiden strekker ikke helt til, til å få oppdatert og skrevet så mye som jeg ønsk...