torsdag 21. januar 2021

2021 - pause på bloggen

 Godt nyttår!

2021 er året jeg pauser bloggen inntil videre. Tiden strekker ikke helt til, til å få oppdatert og skrevet så mye som jeg ønsker om litteratur, skolebibliotek og skole. Fremover kan du følge med på hva som skjer på Fyrstikkalleen skole og skolebibliotek på instagramkontoen: https://www.instagram.com/svovelpiken_f21skolebibliotek/, her vil jeg legge ut bokanbefalinger, aktiviteter og litt av livet på F21skole.

I januar har skolebiblioteket hatt besøk av Jonis Josef som samarbeidet med elevene våre om Åpen dag 2021. Fikk vist frem både sjakkturnering, bøker og leksehjelp som foregår i skolebiblioteket. Kjempehyggelig med besøk av Jonis! 



Lars Tore, realfagslærer på Fyrstikkalleen skole, anbefaler Anne Franks dagbok. Boken kan leses både som tegneserie og biografi. Det gir et innblikk i hvordan et ungt sinn og menneske ser sine medmennesker i en ekstrem situasjon under 2 verdenskrig. Tema er sosiale relasjoner, 2 verdenskrig, jødeforfølgelsen, oppvekst og familie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

2021 - pause på bloggen

 Godt nyttår! 2021 er året jeg pauser bloggen inntil videre. Tiden strekker ikke helt til, til å få oppdatert og skrevet så mye som jeg ønsk...